lördag 25 februari 2012

Fina detaljer och annat peppt

Idag har det varit en ganska "låg" uppdatering (om man utgår ifrån vad som varit mina ambitioner). Jag har nämligen haft fullt upp med att rensa ut i mitt rum. Än är det inte klart, men jisses Amalia var det kommer bli fantastiskt i slutändan! Imorgon är planen att dra in till IKEA så då lär det ju bli en fotoblogg upplagt här på kvällskvisten med en hel del bildbevis på Emms nyskapade högkvarter! (Bara det faktum att all min manga är förflyttad till ovanför mitt skrivbord är ju helt fantastiskt bara det!)

Men nu, lite andra nördigheter. Är det inte helt grymt när man har en langare? Och nu snackar jag faktiskt inte droger eller något sådant, utan endast tips. Tips på filmer, böcker, serier, anime, manga, med mera. Squiddo är nog lite av min typiska langare av sådant, plus att jag har många fler därtill. Grymt! Bilden ovan är föreställande hennes hand. Hon hade skrivit av en lista på saker jag ville att hon skulle låna ut till mig (några volymer One Piece, lite The Big Bang Theory och en Death Notebok) och det faktum att hon skrev pepp allra överst bara för att jag skrivit det som kom ihåg på hennes lista gjorde min dag. Det är sådana detaljer som får mig att jubla högt inombords. Sådant som jag blir alldeles sådär löjligt glad av. Det och spontana gapskratt är nog något av det bästa jag vet.

Åh, nu blev jag helt plötsligt lite sådär kompiskär. Jag skulle kunna skriva en lista på alla fina människor jag har omkring mig som jag gillar så, men gör inte det. Inte så likt mig att bli all emotional stuff över bloggen, är nog något för rationell för det kanske. (Sherlocked! Skämt åsido.) Är pepp i alla fall! Pepp på livet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar