tisdag 28 februari 2012

Lite sportlovstankar

Det är helt fantastiskt att ha sportlov nu. Jag njuter verkligen till fullo av att under en femdagarsperiod inte behöva ta den där ångestvägen till plugget varje morgon. Dock är det ju så töntigt och onödigt att jag istället för att uttnyttja min lediga tid till att göra precis allt det som jag älskar mest av allt så går jag runt med andan i halsen och tänker på alla 'borden' och 'måsten'. Varför kan man inte bara vara nöjd över att man är den man är och gillar att göra det man gillar att göra? Egentligen finns det ju liksom ingenting att oroa sig över. Allt kommer vara klart tills dess att det ska vara det och jag har all tid i världen att sitta och spela TV-spel eller läsa manga eller kolla animes eller vad jag nu känner för! I längden ska man alltid göra det man mår bäst av, så det så!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar