fredag 24 februari 2012

Välkommen

IRASSHAIMASE!!!!!!!!!!!! (Välkommen på japanska.)

Detta är alltså min nya blogg, ballt! Datadatadata!!!

För er nya:
Jag heter Emm och den 24 februari 2012 så är (var?) jag 18 år. Bodde då också i Stockholm och gillade manga, anime, böcker, filmer, att skriva och spela TV-spel. Gillade att trolla runt med vänner samt att sitta och filosofera över mig själv som den enda på jorden med eget intellekt. (Tänk om alla andra vore cyborgs? Tänk om JAG vore en cyborg?!)

Tyckte också om kläder. Då framförallt Cheap Mondayjeans, Converse, hoodies, T-shirt med tryck samt skjorta och fluga om andan faller på.

Trodde på vetenskapen och det egna intellektet. Hade också blivit mindre PK än tidigare. Mina framtidsdrömmar bestod då av att bli flytande i japanskaspråket, bli publicerad författare så att man kan köpa mig på bokhandlar och antingen bli fysiker, hjärnforskare eller forskare inom robotik.

Skriver allt i dåtid eftersom saker ändras innan man hinner äta upp sin dumpling.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar