måndag 27 februari 2012

Nyfixat rum


Här är då mitt nyfixade rum, med den nya garderoben och allt. Hade jag varit skillad så hade ni ju fått lite före- och efterbilder istället, men ni får trösta er med att ni i varje fall fick Kujubiki Unbalance! Jag är väl medveten om att videon inte är den bästa och att det tyvärr inte går att kalla det stilgrepp heller, så därför får ni en liten snabbförklaring. (Testa att köra rullen med ena handen och filma med andra samtidigt som du garvar åt dig själv för hur fantastiskt fulkul du är. Det är inte det lättaste, men ack, vilket partytrick!)

Förklaring:
- Förut hade jag en blå mokajäng över hela dörren, men  nu är den puts väck. Musen och min uchiwa lät jag dock hänga kvar, för det är ju ändå cred att ha det på dörrkrokarna säg.
- Byrån stod förut framför sängen, men dit har jag nu istället flyttat skåpet (fast då vänt det med ryggen mot väggen). Det ger ett betydligt mer ljusare och större intryck av hela rummet i sig. En bredare bokhylla och en CD-hylla är helt borttagna då så pass mycket skit rensades bort att jag inte längre behövde dem.
- Den vita garderoben med dörrar är helt ny. (Helt ny och helt fantastisk!) Jag har en klädstång med flera galgar samt fack för accessoarer och en hylla för tjocktröjor där inne nu. 100 poäng till Sheldondelen av mig! (Dvs. den delen som står för "ordning och reda, pengar på fredag".)
- Ovanför mitt skrivbord har jag komponerat ihop min bibel(läs: manga)hylla. Känns underbart nördigt att sitta och skriva under den.

Och det var typ det. Helgens äventyr i en minimifilm!

Nu: ut på äventyr till Asian Foodmarket i jakt på goda softdrinks!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar