måndag 18 juni 2012

Bokpeppen~

Det finns typ ingenting som går upp mot att sitta och läsa när klockan börjar gå mot mycket. (Egentligen vill jag skriva att det inte finns något som går upp mot att sitta och skriva under sommarnätter, men det känns inte riktigt som en sommarnatt inatt, gossar dock att jag får en sådan så fort jag kommer till Gotland~)

Jag har många bokplaner nu, vilket känns jäkligt bra! För tillfället håller jag på att tugga mig igenom 'Svenska hackare' av Daniel Goldberg och Linus Larsson, är halvvägs igenom än så länge. Sedan blir det en bok som verkar totalt fantastisk som jag fått av Bronkan, kommer tyvärr inte ihåg namnet just nu, men lär blogga om den i framtiden ändå~ ^^ Efter det har jag väldans mycket annat roligt som står på tur också, exempelvis första delen i Game of Thrones och annat smaskigt~ Så bokpepp, minst sagt!! :3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar