måndag 25 juni 2012

Imorgon bär det av till landet. Nu återstår alltså bara att panikpacka allt i sista minuten samt fixa filer på min dator så att allt är som det ska även då jag blir utan internet.

Förut var jag inte alls så inne på det där med landet, men nu ser jag verkligen genuint fram emot det. Jag ska äntligen få chans att (försöka) klara ut massvis av TV-spel och kolla animes och allt. Så fint ändå! Lovar att jag också ska sätta mig och skriva några ordentliga bloggposter och lite annat av kvalitet här, istället för det blaj som det varit fullt av på sistone.

Nu måste jag packa vidare och sedan ska jag drömma söta drömmar, kanske om fjärilar? :3

ps. Haft en väldans pepp dag idag! Ska få komma på en arbetsintervju för ett jobb jag verkligen vill ha samt har fikat med världens grymmaste Jenni. Fierce! ds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar