fredag 29 juni 2012

Chill!

Gotland är precis som det ska, man gör absolut ingenting av det man borde och ännu mindre av det man måste 24/7. Igår gick dagen åt till 'Kampen om Järntronen', idag åt tidningen WoW som utges av LEVEL. En dusch har också hunnits med, samt att bränna sig ännu lite till i solen. Toppenont gör det nu, kan jag berätta för er.

Jag gillar landet, jag gillar att det är extremt bestående på något vis. Troligtvis mer bestående än något annat (bortsett från vissa människor och sådana saker). Man kommer hit varje sommar och ingenting har då förändrats förutom jag. Jag läser andra böcker, skriver andra berättelser, spelar andra TV-spel. Jag umgås med andra personer och har totalt andra utsikter för den kommande hösten. Altanen är likadan. Mitt rum likaså. Det blir som en paus i allt annat och jag har all tid i världen att chilla innan det där nya kommer, alternativt innan man började plugget i sina idiotskolor (OVER AND OUT MED DET NU!) och sådant. Nu känns liksom allt (more or less) stabilt och jag är helt sjukt galet glad åt det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar