lördag 16 juni 2012

GIF-jubileum

Kom precis hem efter att ha haft en assistentintervju. Nu är det alltså jobb som gäller! Min plan är att hinna klart med en tredjedel av hela mitt sommarjobb den här helgen och sedan beta av resten de kommande två veckorna, något som är lite svårt då det blir mycket tid framför en datorskärm och jag dessutom skulle vilja jobba en del på mitt WoW:ande. (Nej, jag är inte beroende - jag råkar bara äntligen ha fattat hur det mesta hänger ihop så mina WoW-skillz blir bara bättre och bättre i en ryslig fart!)

Det är verkligen något magiskt med att bli äldre. (Och det ska komma från någon som är ynka 19, LOL.) Ju mer jag tänker på det, ju mer inser jag att jag faktiskt håller på att växa upp. Saker känns inte alls lika komplicerade nu som tidigare och jag ser på saker utifrån ett något mognare perspektiv - skulle jag ändå vilja påstå. Hoppas bara för allt i världen att det fortsätter på det här viset nu, det vill säga att allting faller på plats med universitetet och deltidsjobb och allt sådant. Det hade varit grymt!

Nu: TRANSKRIBERING FTW!!!!! (moget var ju bara förnamnet~)

ps. Idag fyller gifsen 25 år. Wiho, dataåldern! ds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar