tisdag 12 juni 2012

Spel och annat~

Spännande det där med att så fort man får mera ledig tid upplever man att man hinner med mindre saker! Typ idag har jag inte jobbat någonting, däremot har jag levlat min gnome lite och lärt mig läsa kartor och sådant viktigt. Känns fint ändå!

Imorgon är planen jobb och typ ingen dator utöver det (sköt alltså upp dagens plan en vända, hehe), sedan blir det ännu mera jobb och ytterligare lite till och sådär. Ska försöka gå ut hårt och öka med jobbet, även om det gick lite i kras sist jag sa så. Planen är i alla fall att köra fullt ös medvetslös med all resterande transkribering på Gotland. Tror på den planen!

Måste bara skriva en grej, kan liksom inte hålla mig längre: Ska köpa ett Nintendo 3DS i Stockholm innan jag drar till Gotland i sommar, är så, så, så pepp! (Hade ju tänkt att köpa det i USA men fick slopa den planen då det visat sig att 3DS - till skillnad från de tidigare DS:en - är regionskodat. Fail!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar