fredag 4 maj 2012

.

Känslan av att komma till skolan två timmar och tio minuter för tidigt... Usch!

Jag vet att detta är typ det enda jag tjatat om på sistone, men jag är så in i helsike pepp på att få börja på universitetet! Det känns som om jag äntligen kommer kunna upp på mornarna och inte vilja skjuta mig sjäv i huvudet på kuppen! Jag kommer liksom på allvar att lära mig någonting, mycket mer än så kan jag faktiskt inte begära!

Ju mer dagarna går ju mer känner jag att jag håller på att lämna alla de där töntiga tankarna om vad som är bra och inte som sitter som  tonårsgriller i mitt huvud. Ett tecken på att man börjar bli äldre förmodligen. Andra saker börjar bli allt viktigare, medan mycket idioti får allt mindre plats. Finns typ inget bättre än så! Nu ska jag checka om jag har mina hörlurar i väskan så att jag kan tillbringa några minuter med en anime, vore fint. :3 (Har jag inte det ska jag ta tag i mitt liv och skriva den där lappen där jag söker efter en tecknare.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar