onsdag 9 maj 2012

Ganbarimaaaaaaasu!!!!

Gaah, är helt plötsligt lite pirrigt nervös sådär! Jag ska träffa några industridesigners från Konstfack imorgon då de håller på med ett projekt tillsammans med rulletillverkaren Panthera. De vill alltså ha några rullstolsburna personer att ställa lite frågor och bolla lite tankar med. Inte nog med att det är konstnärer jag ska träffa (skämt åsido) så snackar de också bara engelska! Ack ve och fasa Gustav Vasa! Jag kommer ju typ sitta där och stamma fram några halvtaskiga meningar till svar typ. Jag har liksom ingen blekaste aning om vad det är för frågor jag har att förvänta och huruvida det kommer vara saker som kan leda till diskussion eller inte. Aja, det ska bli spännande!

Lovar såklart att återkomma om hur det var imorgon! :D (Håll tummarna för mig. Hårt!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar