tisdag 15 maj 2012

Ettårsdag och annat snajsigt

Idag är det min och Ewas ettårsdag och det firade vi med en fika bestående av världens köttigaste morotskaka samt en kopp apelsinchoklad med grädde på Wayne's. Nice, nice, nice!!!

Att fika efter skolan är helt klart underskattat. Man borde liksom göra det lite nu och då, bara för att på så sätt påminna sig om att man är grym som är så väldans duktig om vardagarna och sådär! (Är man inte duktig så borde man ju få fika som tröst, kan man tänka.)

Åh, på tal om något annat. Tills på fredag kommer världens hårdaste (och utan tvekan bästa!) kritiker ha läst igenom min bok och därefter är det att kontakta förlag som gäller. GAAAH, SPÄNNANDE!!!!! (Och ganska nervöst på något vis...) Förövrigt så har jag även en helt ny bokidé nu. Antingen något som jag kommer skriva och posta i kapitelform här på bloggen, eller något som jag ska jobba mig igenom i Word på allvar. Man får väl se. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar