lördag 19 maj 2012

Hmpf

Blev ingen blogg och inget kul överhuvud taget igår då jag på torsdagskvällen började må helt förjäkligt, för att uttrycka saken enkelt. Det var många år sedan jag mådde så här dåligt sist tror jag, men idag sitter jag upp och har lyckats äta lite, lite grann i alla fall. Alltid något! Tills på måndag borde jag nog vara så gott som återställd, hoppas jag!

Stört hur ens kropp helt plötsligt kan bestämma sig för att göra uppror bara för att bevisa att nu fick den nog. Kanske på ett sätt lite bra också, eftersom man då bevisar för sig själv att man måste chilla ett tag.

Nu ska jag återgå till de sista 30 sidorna på Sagan om de två Tornen och sedan ta det lugnt med en film eller nått. Allt för att låta mig själv komma ifatt lite~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar