torsdag 24 maj 2012

En Valiant och lite sådant~

Irritationen över att man lämnat sin Sagan om Konungens Återkomst en dag då man verkligen skulle kunna haft nytta av den är total.

Idag är det väldigt soligt ute. Väldigt soligt och väldigt varmt. Jag har firat det genom att ha på mig min sommarmundering deluxe: beiga chinos uppvikta till strax under knäna, blåröda loafers och en vit skjorta med uppkavlade ärmar. Chill och ledigt, enda tills det slog mig att jag (med min halvtaskiga Valiant-frisyr) ser precis ut som den typiske prinsen ur en B-fantasy. Ni vet, den där snubben som drar svärdet skrikandes 'HJÄLTEMOD, NI TAPPRA MÄN' och sådana klyschor. Ändå lite roligt att få pröva på hur det känns att vara en ganska korkad snubbe som enbart agerar på känslor. Bra att se saker ur nya perspektiv liksom, haha.

Åh, vill sitta ute på en parkbänk nu. Drickandes en vindruvssoft drink och läsandes en bra bok, alternativt en KERA-tidning. Bara 58 minuter kvar av skolbänk för dagen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar