söndag 20 maj 2012

Mycket nu...

Åh, den näst sista söndagen på gymnasiet! Helt sinnessjukt egentligen och ändå - hur fantastiskt det än är - finns det inte en chans att jag orkar lyfta ett finger för att ens försöka plugga nu. Jag har bara tre grejor kvar i skolan nu: ett engelskaprov (som är avklarat imorgon på morgonen), ett nationellt prov i matte C (där det inte spelar någon roll vad jag får i resultat för mitt betyg är redan satt) och en flashanimering. Men det är så mycket nu med allt och jag har varit så sjuk så det går liksom inte att koncentrera sig. Idag är liksom första dagen sedan i torsdags som jag lyckats äta mig helt mätt! (Sedan i onsdags egentligen, vilket bara gör det hela ännu värre...)

Onsdag och torsdag! Det ska bli mina pluggeftermiddagar såhär innan gymnasiet är helt slut! Nu ska jag bara försöka bli helt frisk med hjälp av lite skrivande och en hel del läsande. Det tycker jag att jag är värd! (Och imorgon begravs min morfar, så jag måste typ förbereda mig lite mentalt för det också, tror jag...)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar