måndag 28 maj 2012

Entréutsmyckning

Typ första (och enda) posten jag gör på min blogg som endast handlar om min skola och då i positiv bemärkelse. :p

Idag började min klass vecka för utsmyckning i entrén. Enda sedan år 1 i den här skolan har jag sett fram emot detta, det är nämligen av tradition att treorna gör det som en tävling innan studenten. (Tävlingen går ut på att få springa ut först.) Det är alltså en väldigt symbolisk grej för att visa att nu är det fanimej slut. YAAAAAY!!!!!!! Jag hade inte kunnat vara gladare! Tisdag och onsdag kvar denna vecka, sedan ledig tills på måndag och sedan studenten på tisdag. Bra jobbat Emm, jävligt bra jobbat! :DDDD

Vår klass valde att hedra domaren/en av skolans allra bästa lärare i vår entréutsmyckning. Ändå fint, tycker jag! :3

Nu assistentintervju om ett tag~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar