söndag 6 maj 2012

悲しい週末…

Den här helgen har ju kanske inte varit precis den bästa i världshistorien. Med undantag från en hel del roliga episoder av The Big Bang Theory samt att mamma bjudit mig väldans fin grodbakelse så har jag varit lite på botten de senaste 36 timmarna. Eller inte på botten-botten, men definitivt inte på rosa-fluffiga-moln-nivån heller.

Jag har givetvis inte öppnat en skolbok heller, utan mest ägnat timmar åt att angsta mig i min egen lilla bubbla. Slutangstat är det dock nu för nu är klockan 15:32 och jag vill inte ägna ytterligare en minut åt sådan idioti. Istället ska jag fullkomligt nörda ner mig i min japanska till provet imorgon för att sedan kunna plugga lite digitalt skapande senare ikväll. Att vara 18 suger get, kan vi lätt konstatera, så den här idiotitiden bör investeras i saker som kommer komma mig till användning i en roligare och mer sympatisk framtid. Alltså i kanjitecken!

明日はいい日になるでしょう!今すぐ、勉強する!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar