onsdag 30 maj 2012

Snart, snart, snart!!!

Mina dagassar går ju på ett rullande schema över tre veckor och idag så slog det mig att en av dem aldrig mer kommer jobba i min gymnasieskola. Ett bevis på att det börjar dra ihop sig nu då deras pass faller sig utanför skolbyggnaden. Hon kommer liksom inte ens jobba en skoldag mer, sinnessjukt!!

Gymnasiet är över om tre ynka lektioner. En ynka håltimme. (Som iiofs infaller under loppet av fem timmar.) En ynka skollunch och en ynka skolkafékaffe. Det känns så stört. Så stört och så fantastiskt jäkla underbart! Jag kan inte förklara hur lycklig jag känner mig~ Snart är det över, snart är jag fri!!! Snart får jag nörda ner mig totalt! Jag kommer vara fattig, men så lycklig att jag aldrig mått bättre! (Inte sedan mellanstadiet i varje fall.) Nu är det som allt börjar, startsträckan är sprungen, osv, osv~ Heja!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar