söndag 15 april 2012

blablabla

Idag är en sådan där fett seg dag då jag egentligen borde gå ut och få lite frisk luft då det varken snöar eller är speciellt molnigt, men ändå inte orkar utan hellre hänger hemma. Jag ska försöka vara lite duktig i alla fall och jobba i två timmar nu, sedan är det kanske ändå en promenad som gäller, alternativt sätta mig och plugga en stund. Jag borde ju i alla fall låtsas att jag är duktig (förutom jobbet då) så att jag inte bara hamnar framför Sims 3 hela dagen!

Absurt egentligen att jag anser det väldigt stressigt att vara i skolan imorgon, hade jag istället haft en ledighet även nästa vecka så hade jag säkerligen fått mer gjort idag. Konstig cirkelargumentation...

ps. Spelade det första riktigt välfungerande partiet i MtG igår! Jag körde rödsvart och lyckades kamma hem segern! Grymt kul spel, verkligen! ds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar