måndag 2 april 2012

Pappa kom hem!



Pappa kom hem från USA idag, med presenter dessutom!!! Jag fick tre klädesplagg, nämligen två par jeans och en T-shirt med tryck från huvudpersonen i animen Vocaloid. VAD GLAD JAG ÄÄÄÄR!! Jeansen är ju helt sjukt snygga! Jag tänker mig att de understa, alltså de svarta och lila, borde vara fierce till min randiga skjorta i exakt samma färgkombination. Så peppt på alla nya outfitskombon jag nu kommer kunna göra!! :D

Givetvis så är kläderna från Hot Topic - den bästa kedjan i USA! (Man skulle kunna säga att den affären är en betydligt bättre version av Blue Fox och Shock (och Punktshop samt alla de där andra små alternativ-emoaffärerna som finns runt om i Sverige/Stockholm). Jag är så, så, så peppglad!!

(Dagen blir ju inte sämre av det faktum att jag fikade med Squiddo lite sådär spontant idag också, samt att jag nu har fått bättre kläm på MTG-reglerna. Peppt!)

1 kommentar: