fredag 13 april 2012

Hjälp sökes!

Okej, ni som läser min blogg, känner mig, brukar snacka med mig ibland eller helt enkelt bara är snälla: nu har tiden kommit där ni kan vara mig till stor hjälp! Om exakt en vecka och två dagar är min klass studentskiva, något som innebär att jag måste klä ut mig. Temat är film. Vad ska jag vara?

Jag har lite vaga idéer, men nu är tiden ganska knaper och mitt intresse på lågspinn för hela grejen, så det bör vara något relativt lättordnat, men samtidigt kul och knäppt. Min bästa idé hittills är en T-shirt med ett returmärke på och sedan en batmanmask så är jag Batman Returns. (Egentligen ville jag sitta snett lutandes åt vänster och koppla in en iPad med talsyntesapp till min rulle och vara Hawking, men det kanske är lite fel tillfälle för något sådant. Forumet är liksom inte riktigt det rätta för det...)

Hjälp!

2 kommentarer:

  1. Skrev du inte för ett tag sen att du funderade på att klä ut dig som snyggingen Rufus Shinra från final fantasy? :)
    /Din trogna läsare. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo, jag var ju sjukt pepp på den idén först! Men sedan slog det mig att det inte alls är många som kommer fatta vem jag är då. De kommer typ tro att jag är ett spöke med smutsig hy, haha. :(

      Radera