torsdag 19 april 2012

WoWpeppen!

Så fort jag får pengar (det vill säga om något över en vecka) då jävlar! Då kommer jag förlora mitt liv för alltid för då är det WoW som gäller big time! Kalla mig inte efter nu, för grejen är den att jag är väl medveten om det och det behöver därför inte påpekas. (Jag var typ 10 år när WoW kom och redan då tyckte jag det såg ballt ut, men ändå tog det mig en evighet att på allvar bestämma mig för att börja köra.)

Jag kommer köpa ett apsmart paket som kostar typ nada och innehåller WoW samt den första expansionen och en typ 200sidig bok om WoW. Underbart! :D Jag ska sträckläsa hela den jag, haha. Hela grejen med spelande för min del är att det ska vara så pass omfattande så att det ska gå att läsa på om allt, eller snarare så att man behöver läsa på om allt! Det är liksom så jag anser spel vara värda att köra.

Då jag inte kommer köpa de andra expansionerna kommer jag inte kunna köra med goblin som ras. Istället ska jag köra gnome då man är som gjord för att vara en engineer även där. Grymt, sa grisen! 8D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar