måndag 2 april 2012

YES!!!

Yatta ne!! Jag är klar med min första riktigt ordentliga genomläsning av Vakuum! (Har jag inte sagt det tidigare så är det så jag kommer namnge min bok.) Så, så, SÅ peppt!!!!

Ni vet den där känslan då man jobbat intensivt så länge och äntligen lyckats nå fram tid man ville? (Okej, nu får jag det typ att låta som om jag fått löfte om att få boken publicerad, vilket är så långt ifrån sanningen som man kan komma, typ.) Så känner jag nu, halleluja moment!

Nu återstår bara ytterligare en genomläsning och sedan är det att kontakta förlag i 180 knyck som gäller. Det känns som om jag än en gång fått nya krafter för att dra detta så långt som det bara är möjligt, för att sedan dra det ännu längre. Så fantastiskt underbart fint!

5 kommentarer:

  1. Grattis =D!!!!!!!!

    // Squid

    SvaraRadera
  2. Häftigt sen när din bok blir publiserad och du blir känd författare. Då kan man skryta lite med att ha följt din blog ett tag. :D
    /En som tycker din blogg är så fin och intressant. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, vad gullig du är!! Du ska få ett signerat ex, haha~ ;)

      (Får man fråga vem du är? Blir ju så nyfiken!)

      Radera
    2. Jag är ingen du känner, men jag lyckades komma in på din förra blogg av misstag för ett tag sen (gillar att läsa bloggar :P) och tyckte att den var så intressant så jag började följa den. Du skirver väldigt bra och har lärt mig så mycket om fördommar och annat så kommer absolut läsa din bok om den blir publicerad. :)

      Radera
    3. Åh, vad glad jag blir! Så peppt! Tack så mycket! :D Vad spännande och fint att få höra att jag motsätter lite fördomar, alltid peppt att höra sånt! <3

      Radera