måndag 5 mars 2012

Behov av Dunkin'




Varför Sverige, varför har vi inte Dunkin' Donuts???!! Förstår ni inte att jag skulle vara dess bästa kund och att hur deppig jag än skulle vara för skolan eller vad som helst så skulle det alltid finnas en donut till tröst. Jag skulle köpa en låda i veckan, minst! Detta är ännu en anledning till att animen K-ON! kommer bli min död. Däri äter de ju sötsaker i en helt ny bemärkelse! Kolla bara de översta skärmdumparna, kan det bli bättre?

Dock ska jag nu inte klaga allt för mycket, min mamma köpte nämligen en donut med rosa glasyr och strössel till mig igår. En donut som jag avnjöt med kaffe idag till lunch, världens bästa måltid. Mums!

Här är förövrigt en lista på några av de donuts jag vill ha från Dunkin', bara som ett bevis för hur bra det vore med kedjan i Sverige:
- Blueberry Cake Donut
- Caramel Chocolate Donut
- Chocolate Coconut Cake Donut
- Jelly Filled Donut
- Lemon Filled Donut
- Lemon Meringue Pie Donut
- Pina Colada Donut
- Strawberry Frosted Cocoa Donut
- Strawberry Frosted Donut
- Strawberry Shortcake Donut
- Vanilla Frosted Coffee Roll
- Vanilla Frosted Cocoa Donut
- Vanilla Cocoa Kreme Donut

GAAAH, GE MIG!!!!

1 kommentar: