söndag 25 mars 2012

Yosh!

Uppsatsen är klar, yay for me! =D

Jag är ju, som säkert tidigare nämnt, en sådan där konstig jäkel som gillar både att skriva uppsatser och att skriva prov, så egentligen är det liksom ingen direkt uppoffring från min sida att ägna en eftermiddag åt skolarbete. Dock är det ju inte kanske min favoritsysselsättning om jag anser mig ha massvis av andra, betydligt  viktigare, saker att sysselsätta mig själv med. Till exempel läsa Sagan om Ringen, kolla sista episoden av Äkta Människor som jag fortfarande inte tagit mig för att se, skriva för hand eller fortsätta redigeringen av min bok. Det finns så jäkla mycket man ska hinna med på så jädrans kort tid, jag tror jag blir småknottrig!!

Nu ska jag hur som helst hoppa i duschen, sedan blir det Äkta Människor och därefter Tolkien ftw! Peppt avslut på min helg!

ps. Titeln på min uppsats blev "Tourette's - A Ticket to Tics", ändå lite catchy~ ds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar