söndag 18 mars 2012

Pluggelugg-glugg

Hur konstigt det än må låta så faller det sig som så att jag älskar att skriva uppsatser. Jag gillar det nästan lika mycket som jag gillar att skriva prov. Det tråkiga är ju bara att läsa in sig på ämnet som man ska skriva uppsatsen eller provet kring. (Tur för mig att filosofin är så rolig då!) Det är ju inte alls konstigt att jag gillar uppsats- och provskrivning då jag gillar utmaningar överlag.

Dock har jag ett problem gällande alla sorters skolarbete och då kanske framför allt uppsatsskrivning. Det är nämligen som så att jag har ett koncentrationsspann som allt som oftast ligger på minussidan... Jobbigt!!! Som nu till exempel. Nu sitter jag här och snackar blaj på min blogg istället för att skriva fantastiskt om Locke. Men frukta icke! Efter en lovande efterrättspaus i form av morotskaka ska jag hänga med John enda tills vi är totalt färdiga med varandra! Kämpetorsk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar