onsdag 7 mars 2012

Sagan om Ringenpepp

Trots min sjukt allvarliga blick tillsynes så älskar jag verkligen Sagan om Ringen! Det är med stort nöje jag nu kommit de dryga 58 sidorna in i boken. En del av mig tror inte alls att det är en omöjlighet att jag hinner klara av mitt maraton innan jag tar studenten nu, tvärtom verkar det faktiskt fullt möjligt. Jag hade liksom glömt bort hur bra böckerna var sedan sist jag läste dem!!

Som jag känner nu så vill jag bara hoppa in i den världen och bli till en hobbit. Då vore jag typ 90 centimeter lång och skulle bli myndig först som 33åring. Sedan skulle jag gå runt i gula och gröna kläder jämt, ha krulligt hår, äppelröda kinder, äta (minst) sex mål per dag och vara allmänt glad så länge folk inte kommer förbi oinbjudna. Kanske är det en hobbit jag ska vara på min klasskiva? Temat är ju film, så man kan ju vara Merry eller Pippin eller något. Då får man ju en anledning att bli ganska så rejält på lyset också, haha~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar