lördag 24 mars 2012

Emoness

Idag är inte riktigt min dag... Eller idag är nog kanske att ta i lite väl hårt, men typ ikväll då, det kan nog stämma. Smågrejor kan göra mig alldeles emo på insidan, typ en sådan enkel sak som att jag prövar min studentklänning som jag typ har varit alldeles överpepp på att få bära den femte juni och så inser jag att jag med den på mig ser ut som en jättebäbis som är på väg att delta i mitt egna dop. Fail. (o____o) (&__&) Så, så fail. Det blir väl bara till att lämna tillbaka den och ha kostymbyxor och skjorta som var min ursprungstanke, även om det känns segt i jämförelse.

En annan sak som gör mig lite tom inuti är det faktum att jag måste göra massvis av skolarbete imorgon. MASSVIS. (Eller typ en uppsats och matte, mycket om man egentligen vill sitta och läsa Sagan om Ringen och korrskriva sin.) Emoness, epic emoness.

Får trösta mig med choklad, bra film och MTG inatt i alla fall...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar