måndag 26 mars 2012

Bronkobert is back in da hood


För att fira att jag och Bronkan äntligen fått återförenas efter över tre veckor ifrån varandra så tog vi håltimmen i akt och drog ut på stan och åt lunch där istället. Världens bästa lunch, måste jag säga, då jag åt en citroncheesecake och drack en kaffe. Kände mig som en del av animen K-on!, bortsett från att jag inte drack te och inte har ett band som jag struntar i att repa med. (^w^)~~

Då vi var på stan' lämnade jag tillbaka min ex-studentklänning också. Planen är alltså nu att hitta en annan, vilket man på ett sätt skulle kunna säga att jag gjorde också. Dock var den jag hittade typ helt trasig och kvaliteten kändes kass, så det var inget direkt alternativ att lägga pengar på den. Det blir till att leta vidare! Dock hittade jag en topp, men den köpte jag inte heller... (Kan jag ha en genomskinlig vit T-shirt med fjärilsmönster? Funkar det verkligen? Hmm... Världens svåraste tankenöt detta!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar