söndag 4 mars 2012

VVoVV(f)

Jag hade ju förut som plan att ha laddat ner demon för WoW över lovet, i och med att det är tio dagars gratis spelande (alternativt upp till level 20), men detta blev givetvis inte av. Typiskt mig att vara superpepp inför något, sedan börja med massvis av annat istället. Synd med tanke på att jag verkligen hade sett fram emot det, men jag vet också att risken hade varit stor att jag inte hade kunnat slita mig från min dataskärm om jag faktiskt hade gjort det, så på ett sätt kanske det är lite tur att det blev som det blev också. Mitt lov har, trots en ganska lugn stämma, varit fullspäckat till bristningsgränsen utav viktiga saker.
Jag har bland annat:
- Fikat med utbildningsdepartementet. (Låter ju fett cred då man uttrycker det på det viset!)
- Kollat en hel säsong av TBBT.
- Färdigställt min slutprodukt i mitt projektarbete.
- Haft en restaurangbesökhelg (idag blev det lunch/middag med pappa och syrran på en superfin Kina!).
- Totalfixat mitt rum.
- Tränat. (Alltså jag är ju störd, äkta övernaturligt! Hah!)
- Myst med Bilbo (inte helt färdigmyst än).
- Grindat i TV-spel.
med mera, med mera~

WoW hade helt enkelt inte fått plats här! Sorgligt, men sant! Men på påsklovet kanske...??!
  • 

2 kommentarer:

  1. Åå, Wow is like a drug. Tok körde till lvl 49. Men sen slutade jag tvärt för det tog så galet med tid. Lätt ett av de bästa spelen ever!:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag kan tänka mig att det är fett beroendeframkallande! Jag måste pröva det, trots att jag kommer ångra det som fasiken när jag inte längre har någon tid till något. :P

      Radera