fredag 2 mars 2012

Musse och utbildningsdepartement

Nu är man snart på väg utanför ytterdörren, knatandes mot Plattan för att där möta upp en vän till familjen samt en person från utbildningsdepartementet för att diskutera det faktum att folk med funktionsnedsättning måste läsa idrott och hälsa A i gymnasiet, rörelsehinder till trots. Det ska faktiskt bli ganska spännande ändå, det är ju alltid en bra grej när man kan underlätta och göra en förändring för kommande volvikids.

Dagen till ära har jag på mig jeansskjorta, blekgröngrått linne, beiga chinos och en rosa Musse Pig- skarf i håret. Samt aprikosfärgat läppstift. Redo för att förkasta det svenska skolsystemet alltså!

4 kommentarer:

  1. Hej =D go for it! Ge dem vad de tål! Döda dem! .. hehe. Hoppas det blir kul, låter som du ser fin ut iaf =P ser snygg ut på bilden =D. Godisbytar-dag =O läste jag om tidigare! Awesome, thats so on =P!!
    // Squiddo

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, gulle! Det gick asbra och jag känner mig betydligt mer mån om att vara lite mer engagerad nu än vad jag var tidigare. Peppt!
      Vi måste ha det! Saknar dig! Träffas i veckan (och mörda Kanji) är ett måste!

      Radera
  2. Up n at em! Looking gooood today missy!:D
    /Adam

    SvaraRadera