lördag 17 mars 2012

FilosofEmm at your service

Bra att man börjar morgonen med att sitta och titta på K-ON! där typ mer eller mindre hela episoden går ut på att karaktärerna borde plugga istället för att dricka te, eller vad det nu har för sig, och så inser man att det man själv håller på med är precis samma sak: alltså att man gör andra saker istället för det man borde. Jag borde verkligen, verkligen plugga nu exempelvis, men vad tror ni att jag gör om inte har en väldigt trevlig tid med internet istället?!

Aja, nu ska jag ta tag i allt! Filosofiuppsats here I come! (Om några timmar ska jag sätta mig på pendeln och dra till Spånga för att träffa några kompisar, så det lär ju bli allt annat än plugg då, gissar jag~)

2 kommentarer:

  1. procrastination is the key to life =O skriv det i filosofiuppsatsen!
    // Den med tentakler

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahaha, min lärare skulle älskart!

      Radera