fredag 16 mars 2012

Vampire Game

Älskar när man börjar läsa om lite manga från då man var 11 och landar rakt i hjärtat av Vampire Game! Inte nog med att den handlar om en reinkarnation av vampyrkungen Duzell som återfötts i en kattunge samt om en prinsessa med girlpower gånger hundra - det är också en manga på svenska vilket är en utmaning bara det då jag typ inte läst manga på mitt hemspråk sedan jag gick i mellanstadiet. Spännande!

Kommer säkert tjata vidare om Duzell, Ishtar, Darres och de andra flera gånger till så ska inte snacka sönder ämnet nu med ens. :P

5 kommentarer:

  1. Barndomsminnen omg xD Hade typ bara två volumer av den serien men minns den! Har dock sålt (nästan) all min manga så har inget kvar :P Hade två små bokhyllor fyllda som liten :P

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh, bokhyllor till bredden fyllda av manga!! Själv har jag bara en hylla typ. (Är för snål/fattig så jag har läst det mesta via internet. :P)

      Radera
  2. perosnen ovan: hur kan man sälja sin manga >:O!?
    Schenyways =) Emm har plockat fram volym 1-13 så du kan låna de du inte hade =D =D! hahahaha kommer du ihåg när vi läste absulute boyfriend xD hahaha ... hur började vi läsa den =O? Du läste den innan mig iaf... manga mania? Har fortfarande inte fått hem de första op från leo =( men han lovade att ta med dem nästa helg =)
    Bye bee ~
    //Kanra chan

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag och syrran läste ju Absolutley Boyfriend i och med att det var samma mangaka som gjort Fushigi Yuugi. Sedan fick du låna den av mig. x3

      ps. Vill låna volym 9, 10, 11, 12 och 13, onegai! :3 Men du, har du inte de sista två volymerna?? För det skulle ju bli 15. :D ds.

      Radera
  3. Tror det blev fler än 15 xD har inte den sista =( vi köper den vetja! På sf bok =D vill ändå ha allihopa =). Plockade fram 1-13 för att jag inte orkade bära fler xD men jag tar med mig 9-13 =D och eventuellt kan jag rota fram de andra om det var några fler =P kommer ärligt inte ihåg =X måste läsa om dem =). Kan börja om från ett så läser du från 9 <3

    SvaraRadera