lördag 3 mars 2012

Fin dag!

Då var man hemma efter en heldag med syster yster! Först tog vi Buss 69 mot Tekniska Museet, där vi gick på diverse utställningar och hade det allmänt intellektuellt trevligt, hehe~ (Åh, vet ni! Jag såg typ fyra pers i rulle och om min hjärna inte lurar mig så hade de flesta Anatomicsitsar, älskar när man dömmer andra funkisar enbart efter deras sitstyp. Tror förövrigt att det är något med rullar och vetenskap, vi gillart för vi är smarta kanske? (Återigen, jag (tror) jag driver när jan säger att folk med funtionsnedsättning är eliten. Hawking och Einstein och Co.; är ju enbart undantag~(or...?)))

Efter att vi lattjat runt på Tekniska i några timmar så drog vi till Hard Rock där jag blev bjuden av syrran på mat och en Strawberry Daiquiri. Ett tips är att inte smälla i sig en stor drink på fastande mage. Inte för att jag prövat, men~ :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar