fredag 23 mars 2012

Squiddotimu

Nu sitter jag troligtvis och nördar Kanjibossen alternativt anime med Squiddo. Det vill säga så är jag mycket, mycket upptagen, haha~

Jag har säkerligen tjatat lite om det här tidigare, men jag tror hur som helst att det är väldigt viktigt att man får tid med andra nördar om man själv är nörd. Samhället i sig blir lätt alldeles för fokuserat på att vara häftig och häftig är man ju först om man super skallen av sig varje helg, i princip. Är man då en sådan person som inte alls tilltalas så speciellt mycket av en sådan livsstil så kan det vara en jätteviktig - mer eller mindre avgörande kanske till och med - sak att ha en/flera annan/andra att nörda ner sig med. Tur för mig att jag har Squiddo då, annars hade jag ju aldrig tagit mig förbi min Kanjiboss!

2 kommentarer: